CZ
SK
Rychlý kontakt: +420 595 050 000
DOPRAVA
Je osobní odběr možný?
Osobní odběr je možný po uhrazení objednávky na naší adrese:
House of kids sro/Hok bis s.r.o.,Rudé armády 651/19A, Hranice, 733 01 Karviná, naše sklady jsou otevřeny od pondělí do pátku v čase 7:00-14:45. Vyzvednutí je možné jakmile Vám bude doručen informativní e-mail.
Způsob dopravy
Postele a velký nábytek odesíláme společností Geis
Matrace, doplňky a menší sortiment společností Česká pošta
Jaká je cena dopravy?
Dopravu máte zdarma při jakémkoli nákupu.
Mohu si svou objednávku vyzvednout postupně?
Ano můžete si svou objednávku převzít postupně pokud je potřeba.
Expedice a dodání
Zboží expedujeme vždy kompletní. V některých případech se však může stát, že zboží je dopravováno v oddělných dodávkách. V den expedice obdržíte e-mail ohledně odeslání zásilky společně s číslem zásilky.
Je možný výnos do patra?
Menší zboží, které dopravujeme jako balík, doručuje dopravce za první zamykatelné dveře. Větší zásilky dopravujeme společností Geis s výnosem i do patra toto je však potřeba zvolit na konci objednávky.
Je možné zvolit přesný den a čas?
Toto bohužel není z naší strany možné, každý dopravce má svůj časový harmonogram čas i datum je potřeba sjednat přímo s dopravcem.
Proč jsem stále neobdržel své zboží i když je podle stránek dostupné?
Bohužel se může stát, že zboží, které bylo objednáno je dle naších stránek dostupné v tomto případě Vás prosíme o trpělivost. Budeme Vás informovat, jakmile zboží bude expedováno či připraveno k osobnímu odběru.
Kontrola zboží při převzetí
doporučujeme zkontrolovat neporušenost balíků při převzetí zboží od řidiče. Pokud je některý z balíků poškozen, tak buď zboží od řidiče nepřebírejte a poté nás kontaktujte na e-mailové adrese reklamace@dobresny.cz anebo zboží přeberte a napište do přepravního listu řidiči poznámku, že zboží bylo převzato s výhradou pro případné pozdější podání reklamace
doporučujeme při převzetí překontrolovat, zda počet přebraných balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu
Je možné doručit do zahraničí?
Doručujeme pouze na Slovensko a Česko do jiných zemí to možné není.
Zásilka mi nebyla doručena a vrací se k Vám, jak postupovat?
V tomto případě, prosím, kontaktujte zákaznické oddělení: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz . Zásilka bude znovu odeslána, pokud nebude pádný důvod nedodání
Nákup/Objednávka
Nelze dokončit objednávka
Překontrolujte prosím všechna pole, která jsou označena hvězdičkou. Nezapomeňte také zaškrtnou pole s obchodními podmínkami. Pokud jste vše udělali správně a stále to nelze neváhejte se obrátit na naší zákaznický servis: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav své objednávky zjistíte na našem zákaznickém servise: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz
Mé kontaktní údaje se změnily. Mohu upravit svou objednávku nebo ji mám stornovat?
Pokud objednávka nebyla stále odeslána lze změnit kontaktní údaje buď to telefonicky či přes email.
Potvrzení objednávky
potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, zkontrolujte si svůj spam či nevyžádanou poštu, popřípadě nás neváhejte kontaktovat.
Kdy mohu stornovat svou objednávku?
Objednávku lze stornovat do doby kdy nebyla odeslána.
Mohu učinit objednávku po telefonu?
Telefonické objednávky neděláme ale rádi Vám pomůžeme a nasměrujeme tak abyste vytvořili objednávku snadno přes naše stránky přes zákaznický servis: +420 595 050 000
Můžu přidat něco do objednávky, když je již uhrazena?
Pokud objednávka není stále expedována lze přidat další produkt do Vaší objednávky.
PLATBA
Jak objednávku uhradit?
Na dobírku, hradíte při převzetí u řidiče
PayU – Pokud využíváte služeb některé z podporovaných bank, můžete objednávku jednoduše zaplatit přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem PayU. Zboží je okamžitě zaplacené
Bankovním převodem
Faktura k mé objednávce
Daňový doklad je odeslán společně s expedičním emailem, změna daňového dokladu není možná.
Mohu objednávku uhradit na místě při osobním odběru?
Nedisponujeme terminálem a nepřijímáme hotovost, proto je potřeba ab byla objednávka nejprve uhrazena.
Objednávka byla uhrazena ale nebylo mi zasláno potvrzení o přijetí platby
Zkontrolujte prosím svou nevyžádanou poštu či spam. Pokud potvrzení nenaleznete napište na naší zákaznický servis.
Je u vás možnost zakoupit zboží na splátky?
Nákup na splátky možný není.
Chci změnit způsob platby
Pokud chcete změnit způsob platby obraťte se prosím na náš zákaznický servis: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz
VRÁCENÍ A REKLAMACE
Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy je v rámci 14 ti dnů ode dne, kdy Vám zboží bylo doručeno.
Pro uplatnění práva je potřeba zaslat formulář, který je v kolonce vrácení zboží https://www.dobresny.cz/vraceni_zbozi.php
Při vrácení zboží jsou náklady na Vás
Chci odstoupit od kupní smlouvy i když je objednávka na firmu
Odstoupit od kupní smlouvy nelze pokud je objednávka na firmu, předpokládáme, že k nákupu došlo za účelem dalšího prodeje.
Jak dlouho trvá reklamace?
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní snažíme se však reklamaci vyřídit v co nejkratším možném čase.
Jak postupovat v případě reklamace?
Pokud jde o reklamaci je potřeba vyplnit formulář pro reklamaci https://www.dobresny.cz/reklamace.php . Vždy se reklamace řeší výhradně přes email
Je potřeba zabalit produkt do původního balení při odstoupení od kupní smlouvy?
Při vrácení zboží není nutné, aby bylo zboží ve stavu tak jak Vám bylo dodáno. Zboží je však potřeba řádně zabalit, aby nedošlo k poničení obsahu.
Jaká je záruční doba?
Záruka na naše zboží je 2 roky.
Zboží nepřišlo takové, jaké jsem objednal
Pokud Vám bylo dodáno zboží, které jste neměl objednáno je potřeba vyfotit etiketu a zaslat přímo na reklamační oddělení.
OSTATNÍ DOTAZY
Dotaz, na který nelze telefonicky zodpovědět
doporučujeme zaslat dotaz na e-mailovou adresu: shop@dobresny.cz rádi Vám na něj v co nejkratší čase zodpovíme.
Manželské postele s matraci či bez?
Manželské postele jsou prodávány bez matrací a je potřeba je zakoupit s výběrem Vám rádi poradíme
Kde se dozvím další informace o produktech?
Pokud potřebujete vědět více informaci, než je uvedeno na naších internetových stránkách neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz
Nabízíte montáž nábytku?
Montáž nábytku nenabízíme montáž je zcela jednoduchá a zvládnete ji hravě.
Nabízíte odvoz starého nábytku a matrace?
Odvoz starého nábytku a matrace nenabízíme.
U výrobku nebyl přiložen montážní návod
V případě, že jste u výrobku nenašli montážní návod, kontaktujte nás prostřednictvím našeho zákaznického servisu: +420 595 050 000, shop@dobresny.cz
Jak se počítá nosnost u matrací?
Nosnost u matrací je vždy uvedena v parametrech při velikost od 140x200 se počítá na jednu polovinu.
Je možné zakoupit náhradní díly?
Náhradní díly nelze dokoupit.
Vyrábíte zboží na míru?
Na míru bohužel zboží nevyrábíme, avšak nabízíme mnoho variant, velikostí a barev ze kterých si určitě vyberete.
Jak si mám vygenerovat nové heslo?
Klikněte na "Přihlášení" v pravém rohu stránek. Pod formulářem pro přihlášení klikněte na odkaz "Neznáte své heslo?" a vyplňte svůj e-mail, pod kterým u nás máte registraci. Pokud bude email v systému, zašleme vám odkaz na stránku, kde si své heslo jednoduše změníte.
Máte zboží skladem?
V e-shopu u každého produktu zjistíte, zda je k dispozici v centrálním skladu, a pokud není, tak jaká je dodací lhůta.
Je možnost si někde zboží vyzkoušet?
Vyzkoušení zboží není možné, proto můžete vrátit zboží v rámci 14 ti dnů.